Saturday 20 July 2013

Earrings (68)

In one of the magazine I found instructions on how to make a ring. I modified it and ended up with a pair of earrings instead! I had a hard time making the earrings as I used really small beads (4mm crystals and 8 size seed beads - 1.3mm in diameter.) I also managed to break the needle twice and hurt my finger as well. 

***

W jednej z gazet znalazłam instrukcje jak zrobić pierścionek. Postanowiłam spróbować i efektem jest... para kolczyków! No cóż zmodyfikowałam nieco instrukcje :) Męczyłam się nad ich zrobieniem, bo użyłam bardzo małych koralików (4mm Swarovski i drobne koraliki o średnicy 1.3mm), złamałam przy tym dwa razy igłę i zraniłam sobie palec ale było warto.
Podsumowując, kolczyki zrobione są z kryształków Swarovski w kolorze fuksji i jet black, czterech 2mm kuleczek posrebrzanych, drobnych koralików, czarnego kamienia i srebrnych bigli.





No comments:

Post a Comment